۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

     دلم گرفته به اندازه ی همه عالم
           شروع می شوم از پشتِ شیشه ها نم نم
                 هنوز گونه ی تو خیس نیست - می فهمم
                      هنوز نیست ، ولی خیس می شود کم کم
                          همیشه منتظرت هستم و تو آمده ای
                              تو از چه سمت می آیی که من نمی فهمم

     چقدر ساده گرفتیم دیدن ِ هم را
         چه بی مقدمه رفتیم تا تهِ این غم
            کمی دوام بیاور که از همه سیرم
                کمی دوام بیاور بخاطر من هم

                   چه حال و روز خرابی - کسی نمی فهمد
                        دلم گرفته به اندازه همه عالم ...

۴ نظر:

  1. ببخش که نیستم تا شاید بتونم یک کم آرومترت کنم
    هرچند هیج حوره آروم نمیشی وقتی دلتنگ عشقتی

    پاسخحذف
  2. سلام عزیزدلم
    سلام همه کسم...
    دووم آوردن ، تو لحظه های سخت دلتنگی و دل گرفتگی خودتو آروم کردن اونم فقط و فقط به خاطر عشق ات قشنگترین چیزی که با تو تجربه اش کردم...
    هیچ کس نمی فهمه چقدر حال و روزمون خراب...
    دوست دارم

    پاسخحذف
  3. سلام:
    ممنون که بهم سر زدی.
    یه لطف کن هروقت میای توی وبم نظر میدی ادرس وبتو هم بنویس.
    اینو به MA میگم چرا من حس میکنم چقدر حالت خرابه.حس میکنم چی میکشی وقتی میخوای عشقت رو اروم کنی و نمیتونی.یعنی میتونی ارومش کنی اما دستت بهش نمیرسه.
    طوفان رعد اور همیشه در کمین شماست پایه های عشقتون رو محکم کنید.نذارید به خاطره تبدیل شه.رضا روزو شب داره اشک میریزه و دوستای عشقش هر روز بهش پیام میدن و اذیتش میکنن که هانیه الان با این دوسته این خاستگارشه و ... وقتی بهش گفتم چرا خطت رو عوض نمیکنی بهم گفت: منتظرم شاید یه روز بهم پیام بده.شاید یه روز بهم بگه دلم برات تنگ شده.چیکار میشه کرد وقتی نیستش؟وقتی با هم بودیم همیش منتظر بودیم و الان هم که باهام نیست دارم انتظار میکشم.
    بچه ها مواظب خودتون باشید بلند پروازی نکنید که روز وداع کسی نیست اشکاتون رو پاک کنه.حقیقت رو کنار نزنید.توی گفتن دوستت دارم به همدیگه پیشی بگیرید رقیب هم باشید توی ساختن عشقتون.از بیرحمی های دنیا بترسید خودتون رو از هم نخواید منتظر تلاش هم نباشید به خدا توکل کنید مطمئن باشید هر اتفاقی بیوفته ته دلتون ارومه که مصلحت خدا توی اون بوده.
    به من سر بزنید که تنها تر از همیشه هستم.خیلی تنها.دوستون دارم جوونیای من.
    رضا باشید

    پاسخحذف
  4. سلام:
    اول یه گلایه ازت دارم اونم این که خواهش میکنم وقتی میای ادرس وبتم بذار که من بتونم بیام توی وبت.
    دوم اینکه نمیپرسم ازت چرا ناراحتی و چرا غمیگینی این راه سختی هاش شناخته شدس.اما میزان تواناییش ناشناخته مونده.
    دلم میخواد شما دوتا اونقدر تلاش کنید که برسید به اونی که میخواید.خستگی-جا زدن بی حوصلگی نشونه ی ضعفه و دنیا همینو میخواد شما با یه ادم یا یه چیز روبرو نیستید شما با دنیا روبرو هستید طرف روبروی شما خانواده ها نیستن دنیا داره از هربه ی خانواده ها برای شکست شما استفاده میکنه.من شاید اگه مشکل اصلیه شمارو بدونم بتونم کمک کنم.البته اگه منو محرم میدونید و فزولی نیست.ببینید خواهر و داداشه من نمیدونم چرا اما من واقعا شما رو دوس دارم چون میدونم توی این شرایط باید یکی باشه باهاتون.نمیگم خوب میتونم باشم ولی ...در هر صورت اگه دوس داشتی بهم بگو چرا خانواده ها مخالفن اصلا چند سالتونه و شرایط کاریه ام ا چیه.بگو که چجوری با هم اشنا شدین.یه بیگرافی به من بده تا اونجا که بتونم کمک میکنم.رضا باشید.

    پاسخحذف