۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

  در تمام طول این سفر اگر
  طول و عرض صفر را
                         طی نکرده ام.

  در عبور از این مسیر دور
  از الف اگر گذشته ام
  از اگر اگر ، به یاء رسیده ام
  از کجا به ناکجا...

  یا اگر به وهم بودنم
                     احتمال داده ام ،

  باز هم دویده ام
  آنچنان که زندگی مرا ،
                    در هوای تو ،
                          نفس  ، نفس
                               حدس می زند...
 
  هرچه می دوم
  با گمان ردّ گام های تو
                        گم نمی شوم

  راستی ،
      در میان این همه اگر
                        تو چقدر بایدی!

  امروز دلم خواست دوباره بنویسم
  ذهنم پر از فکر ِ
  پر از راه حل
  پر از نگرانی
  می دونید دلم چی میخواد؟
  یک سفر...
  یک سفر بدون دغدغه فردا...
  یک سکوت محض...
  یک آرامش...
  خوب می دونم که انقدر مسیر طولانی و سخت ِ که باید تحمل و صبرمون رو خیلی بیشتر از اینا کنیم...
  باید خیلی قوی تر شیم
  تصمیم گرفتم از امروز فقط به خودم و عشقم انرژی بدم
  ما دو نفر داریم واسه زندگیمون برنامه می ریزیم ، ماییم که داریم واسه رسیدن به خواسته هامون
  تلاش می کنیم ،  ماییم که عزم مون رو جزم کردیم و توکلمون به خداست
  پس ماییم که برنده ایم...
  نتیجه این همه سختی  و دوری و حرف شنیدن و فکر و دغدغه رو با رسیدن مون می گیریم
  خدایا !
  کمک مون کنیم
  که تنها امید و پناه مون تویی

۲ نظر:

  1. سلام:
    درک میکنم چه حسی دارید.الان بیشتر از هر موقعی به ارامش نیاز دارید.اونقدر افکارت مخدوشه که گاهی اوقات میخای همه چی رو ول کنی اما عشقش مثه چی جذبت میکنه.هرچی بیشتر میکشی خودتو بیشتر جذب میشی.چاره عشق بی درمونیه.فقط خدا درمونش رو داره که اونم دل کندن هست.دست از عشق بکش و فقط دوست داشته باش.اینجوری به اون چیزی که میخای میرسی.من قصد تفرقه ندارم اما هم به تو میگم هم به داداش خوبم هم به رضا که تباه شد تا عشق رو نگه داره عشق وصال نداره پس همدیگه رو دوست داشته باشید و دست از هم بکشید اینجوری درسته که خیلی سخته براتون اما خیالتون راحته که احتمال وصالتون خیلی بیشتر از عشقتون هست.بازممیگم من به عشقتون احترام میزارم و میدونم الان هرچی بگم هیچی براتون شیرین تر از عشق و کنار هم بودن نیست و از نظر من این پاک ترین احساسیه که وجود داره.همه ی این حرفایی که زدم به کنار این جملم رو هم یه کنار دیگه بذارید ادم عاشق واقعا دلش پاکه.اگه بتونید عشق رو به دوست داشتنن تبدیل کنید و دلتون رو پاک کنید بهترین کار رو کردین.یادتون نره که وفا ستون محکم عشق هست.
    مواظب خودتون باشیدسلام داداشمم برسون نذار احساس تنهایی کنه که اگه احساس ضعف کرد کمرش میشکنه.بار عشق خیلی سنگینه.دل پاکای روزگار مرد تنها رو هم دعا کنید.دوستون دارم.رضا باشید.

    پاسخحذف
  2. ببین .. نه منو ببین ! D:
    الهی من قربون این دل نوشته هات بشم !
    من نمی دونم چطور از این دل نوشته ها گذشتن
    ولی اصلا مهم نیست
    چقدر خوبم ! از هفته گذشته که اون اتفاق و واسم تعریف کردی دارم بال بال می زنم !
    خدای من شکر ...
    مرسی که مثل همیشه مراقب همه چی هستی
    من که نمی تونم به خوبیه تو بنویسم ولی می تونم بت همین حرفای ساده ی چیز خوب بهت تقدیم کنم ...
    دوستت دارم
    و تمام ....

    پاسخحذف