۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه



                                  چه لطیف است حس آغازی جدید...
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز عشق...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای آشنایی...
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز ما !
روزی که ما آغاز شد...!

  امروز 28 دی ماه سال 1389
  دقیقا یک سال پیش بود که داستان آشنایی مون رقم خورد
  داستان عشق مون شروع شد...
  خیلی خوب یادمه اون روزا رو...
  دوشنبه بود که واسه اولین بار همدیگه رو دیدیم
  اون روزا یه حس مبهم داشتم و می دونم که تو هم حس ات واست عجیب بوده
  من اصلا تو نخ اینجور آشنایی ها نبودم و تو هم اصلا تو نخ عاشق شدن نبودی...
  ولی من پا گذاشتم تو این راه ، ادامه دادم و عاشق شدم
  و تو هم عاشق شدی...
  خیلی زود با هم رشد کردیم
  خیلی زود یاد گرفتیم چه جوری عاشقی کنیم
  و خیلی زود فهمیدیم که بدون همدیگه نمی تونیم زندگی کنیم
  آینده زندگی من و آینده زندگی تو
  تبدیل شد به آینده زندگی ما...
  اون روزا خیلی قشنگ بودن
  خیلی ساده با هم بودیم ، خیلی ساده می خندیدیم و لحظه هامون سرشار از شادی می گذشت...
  اون روزا خبر نداشتیم سرنوشت ما که حالا با هم گره خورده بود چه خوابی واسمون دیده
  خبر نداشتیم یه روزی خنده هامون تبدیل می شن به دلتنگی ، به گریه ها و بی خوابی های شبانه
  به بغض و فریادهایی که هیچوقت نشکست ، هیچوقت بر سر کسی بلند نشد...
  به سکوت مبهمی که پر از حرفه ، پر از فریاده ، پره از شکایت
  ولی محکومه به سکوت...
  یک سال از عشق مون گذشت...
  یک سال که تک تک لحظه هاش رو به یاد هم نفس کشیدیم...
  یک سال که پر بود از حادثه
  پر بود از خنده ها و گریه هایی که چه شیرین و چه تلخ
  شدند خاطره...
  و حالا من با وجود تمام این اتفاق ها
  ممنونم از خدایی که من رو 28 دی 1388 با کسی آشنا کرد که الان تموم زندگیمه
  که الان شده تکیه گاهم واسه ادامه زندگیم
  که شده دلیل خنده هام
  که حاضرم جونمو بدم تا فقط خوب باشه
  به داشتن ات افتخار می کنم عزیز دلم
                       تا ابد دوستت دارم...!



۱۰ نظر:

  1. سالگرد عشقتون مبارک....
    امیدوارم سال بعد سالگردتون رو فریاد بزنین بدون ترس از بقیه!!!!
    امیدوارم همیشه مثل امروز شاد باشین....
    بخندین...
    کادوهاتونم مبارک :دی :دی :دی

    پاسخحذف
  2. وای سلام عزیزم
    مرسی...
    مرسی...
    مرسی...
    امیدوارم سال دیگه بتونیم همه رو واسه جشن مون دعوت کنیم...
    باز هم ممنونم

    پاسخحذف
  3. هوراااااااااا....
    وای عزیزم عالی بود !
    نوشته هات همیشه بهم جون می ده
    1 سال گذشت
    روزای سخت داشت ، روزای پر از استرس ، توهین ، تحقیر ..
    ولی روزای خوبش همیشه سرشارم می کنه ... سرشار از عشق.... از محبت .... از تو
    اگر صد بار هم به یک سال بیش برگردم باز هم می خوام با تو شروع کنم
    فقط با تو !

    پاسخحذف
  4. salam azizam merC ke oumadi webemon,ishala ke be eshghet miresi
    va kenare ham salgarde eshghetono jashn migirid!!

    پاسخحذف
  5. سلام سلام سلام...
    ایشالله که سال بعد کنار هم جشن بگیرید.
    تبریک تبریک تبریک...
    هورااااااااااا

    پاسخحذف
  6. ma az in sosol bazia khoshemon nemiad:D:D:D
    khodeton 2tayi sale bad ro ham jashn begirin:)):D
    valla:D
    adam delesh mikhad khob!!!! bad vaghti kasi nabashe afsorde mishe mese man:D:))

    پاسخحذف
  7. be MA: ye negah be shenasnamat andakhati????!!!!!:D
    be ghesmate sale tavalod!????
    chera mese bacheha horaaaaaa mikeshi?:D:D:D
    dg seni azat gozashte, vaghte zan gereftanete!!! sangin bash:D:D:P:P:)):D

    پاسخحذف
  8. ببین پرستو تو یاد نگرفتی با بابات، با همسر من درست صحبت کنی؟؟؟؟!!!!
    بچه ام تازه اول جوونی شه بچه پررو!!!!

    پاسخحذف
  9. ممنوووووووووووووووون
    هوراااااااااااااااااااااااااا
    ایشالله ایشالله گل گل

    پاسخحذف
  10. سلام دوست خوبم:
    خوبی؟من خودمم الان نه دوستم.
    پیاماتو خوندم .متنی هم که گذاشتی خودنم واقعا خوشحالم که اینجوری همو دوست دارید اما مواظب باشید.هم به تو خواهر خوبم میگم هم به داداشی که قلبتو به نامش زده.از دعواهایی که ارزش نداره جلوگیری کنید نذارید باعث جدال شن.همیشه با مهر با هم صحبت کنید نذارید اتفاقی بیوفته که توی دل هم زخم بندازید دلم میخاد رضا خودش بیاد و بهتون بگه چقدر عشقش رو دوست داشته و اونم همینطور اما یهو درست مثله یه جرقه همه چی از این رو به اون رو میشه و ...ممنون که من رو قابل میدونید امیدوارم جوری حرف نزنم که مثله یه نامرد که باعث شد رضا از عشقش جدا شه تاثیری توی جداشدنتون نداشته باشم.خدا منو از این امر معاف کنه.سلام داداش منو برسون خیلی هم مواظب خودتون باشید و خدارو هم هیچ وقت فراموش نکنید.رضا باشید.

    پاسخحذف