۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

نشود فاش کسی آنچه میان منو تست
تا اشارات نظر ، نامه رسان منو تست
گوش کن ! با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان منو توست
روزگاری شد و کس مرد ِ ره ِ عشق ندید
حالیا چشم ِ جهانی نگران من و تست
گرچه در خلوت ِ راز ِ دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه عشق ِ نهان من و تست
اینهمه قصه فردوس و تمنای بهشت
گفتگویی و خیالی ز جهان من و تست
نقش ما گو ننگارند به دیباچه عقل !
هر کجا نامه عشق است ، نشان من و تست
سایه ! ز آتشکدۀ ماست فروغ مَه و مِهر ،
وه از این آتش روشن که به جان من و تست
                                                                                                       هوشنگ ابتهاج

۲ نظر:

  1. خوب می دونی این دل من تا ابد عاشق ات می مونه...

    پاسخحذف
  2. آری آغاز دوست داشتن است
    گرچه پایان راه ناپیداست
    من به پایان دگر نیندیشم
    که همین دوست داشتن زیباست
    "soallow

    پاسخحذف