۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

  سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
  آهسته می تراود از این غم ترانه ای
  باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست
  دارم هوای گریه ، خدایا بهانه ای...

  خیلی ها می گن هوای بارونی دلگیره...
  اما بهترین کس من همیشه میگه وقتی بارون میاد بستگی داره تو چه حال و هوایی داری
  اگه تنها باشی و دلتنگ کسی باشی که دوست داری کنارت باشه ، آره هوای بارونی خیلی دلگیره...
  اما اگه عزیزترین کست کنارت باشه ، اون روز بارونی میشه لذت بخش ترین روز تو این دنیا...
  امروز بارون بارید
  پا به پاش گریه کردم
  هیچ وقت بارون واسم انقدر دلگیر نبود...
  امروز زیر بارون یکی دیگه به جز منم داشت گریه میکرد ، آروم اومد از کنارم رد شد و یه برگه رو گذاشت رو
   کلاسورم
  روی برگه نوشته بود: اندوه درون زیر بارون خیلی قشنگه...
  بارون هرکی رو یاد یه چیزی میندازه
  از امروز روزای بارونی میشن واسه قلب من یه نشونه ، تا یادم نره یه روزی چقدر دلتنگ بودم و دلگیر این روزگار!!!
  آرزو میکنم قلب اونی که اون نوشته رو بهم داد ، آخرین باری باشه که زیر بارون لرزیده...
  روزای بارونی تون سرشار از حضور کسی که دوسش دارین...

۷ نظر:

  1. گریه دیروزت زیر بارون مثل خود بارون آروم و بی سروصدا بود
    هیچ کس نفهمید که چرا اشکات جاری شد
    ولی من فهمیدن غم پشت خنده هاتو!!!

    پاسخحذف
  2. بودن هميشگي و سرشار بودن روزاي باروني از كسي كه دوسش داري يه آرزوي محاله!!!!! دلتون رو به اين آرزو خوش نكنيد!!!

    پاسخحذف
  3. من که می دونم چرا زیر بارون نشستی ...
    شستو برد اشکاتو
    اونم حفظ کرد ظاهرتو
    ولی نشست از دلت هیچ غمی رو
    ....

    پاسخحذف
  4. CHESHM HAYE MAN
    IN JAZIREHA KE DAR TASAROFE QAM AST..
    HN JAZIREHA KE AZ 4 SOO MOHASERAST
    DAR HAVAYE GERYEHAYE NAM NAM AST...

    GARCHE GERYEHAYE GAH GAHE MAN
    AB MIDAHAD DERAKHTE DARD RA
    BARGHE AHE BIGONAHE MAN
    ZOGH MIKONAD
    SADDE SAKHREHAYE SAKHTE DARD RA
    FEKR MIKONAM AGHEBAT HOJUME NAGAHANE ESHGH

    FATH MIKONAD PAYTAKHTE DARD RA...

    پاسخحذف
  5. چشم هاي من
    اين جزيره ها كه در تصرف غم است
    اين جزيره ها كه از چهارسو محاصره است
    در هواي گريه هاي نم نم است
    گرجه گريه هاي گاه گاه من
    آب ميدهد درخت دردرا
    برق آه بي گناه من
    ذوق ميكند
    سدصخره هاي سخت درد را
    فكر مي كنم عاقبت هجوم ناگهان عشق
    فتح مي كند فتح مي كند پايتخت درد را...

    پاسخحذف
  6. سلام گلم

    نمي ديني چقد شرمندتم كه انقدر دير نظر گذاشتم..

    ولي دلم هر لحظه باهاته..

    توي هر نماز به يادتم...

    نبينم چشات گريون باشه.

    الآن ياد اين خمله دكتر شريعتي افتادم:

    نامم را پدرم انتخاب كرد
    نام فاميلم را يكي از اجدادم
    ديگر بس است..
    راهم را خودم انتخاب خواهم كرد...

    پاسخحذف
  7. سلام
    ممنونم عزیزم که اومدی و به وبلاگ سر زدی...
    خوشحالم میکنی با نظراتت!
    جمله دکتر شریعتی که نوشتی خیلی به دلم نشست...
    مرسی

    پاسخحذف